Bezwaar ingediend

Vertelde ik onlangs nog over de WOZ-beschikking en het advies, om te wachten op een nieuw bericht, van, alweer, een KCC-medewerker, besloot ik gisteren toch maar bezwaar in te dienen tegen de extra afvalcontainer die, waarschijnlijk (on)bedoeld, op mijn beschikking vermeld stond. Natuurlijk kan ik wachten, tot ‘k een ons weeg, maar de kans dat het bezwaar niet ontvankelijk want te laat ingediend, wordt verklaard wordt met de dag natuurlijk groter 😉

Dus ik vond na 2 weken (niet zo) heel geduldig wachten, dat mijn wantrouwen tegen de klantcontactcenters niet geheel ongefundeerd was, ik werd keurig aan het lijntje gehouden. Precies zoals alle inboundservicemedewerkers van KCC’s op de cursus telefonisch klantencontact leren.Praat met de klant mee en je bent ze binnen de gestelde 3 minuten kwijt, als men er al zolang over mag doen. Als het daadwerkelijk een foutje van de gemeente was en dit door meerdere inwoners was opgemerkt dan had het netjes geweest om daar openbaar melding van te maken.

Binnen een uur had ik een berichtje in de mailbox dat het bezwaarschrift in behandeling genomen zou worden, hoelang die behandeling zou duren…. daarvan werd geen melding gemaakt. Omdat ik ook maar direct uitstel van betaling heb gevraagd, ben ‘k wel benieuwd of daar rekening mee wordt gehouden.

Wat denkt u? Zou ik nu wel bericht, behalve dat stompzinnige geautomatiseerde mailtje terug krijgen?

Ik wacht af

 

 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.