’n Stop erop!

Dit soort weekenden, daar hou ik van. Mooi weer, een boel leuks in de buurt en dan blijft het bloggen er bij. Ik ben zo wie zo de laatste weken een beetje ongeïnspireerd als ’t om bloggen gaat. Moeite met onderwerpen, een beetje van de hak op de tak en weinig focus laat staan dat ‘k weet welke kant ‘k met deze blog op wil.

’t Minimaliseren daar heb ‘k inmiddels teveel over geblogd dat het nog geloofwaardig is. Hoezo minimalist, hè? En het consuminderen is consumeren geworden nu er dankzij een erfenis minder noodzaak bestaat, zelfs de woning al is afgelost. Als ‘k nu nog over besparen zou moeten bloggen, vin ‘k dat van mezelf ’n beetje hypocriet. Ik ben te weinig keukenprinses om er een heus foodieblog van te maken en sinds de postzegel is verbouwd vind ‘k het prachtig om er te zitten maar om daar nu over te bloggen, da’s te weinig inspirerend.

Voorlopig hou ‘k het hier dus bij en ik zet deze blog in de ijskast. Ik wil iedereen die hier kwam lezen en reageren bedanken, het is fijn zoveel mensen te hebben leren kennen, ook al was het digitaal, jullie waren deel van m’n leven en ik heb er ook veel van geleerd.

Luitjes, tot ziens!

 

19 thoughts on “’n Stop erop!

  1. ine schreef:

    Jammer , maar er is `n tijd van komen en van gaan. Wie weet id toekomst weer? heb veel van je recepten gemaakt en met plezier gelezen, bedankt!
    Ine

  2. cisca servie schreef:

    heel erg bedankt voor al het leesplezier wat je ons heb gegeven. Ik mocht je stukjes altijd graag lezen . Veel sukses verder en geniet van het leven

  3. JOY schreef:

    Hallo Kniepertie,
    Je was jarenlang een ankerpunt in mijn dag. Toverde vaak een glimlach op m’n gezicht…Bedankt daarvoor. Hartelijke groet,JOY.
    P.S. Laat je het weblog nog een tijdje in de lucht? Kan ik nog eens iets terugzoeken!

  4. kliefje schreef:

    Jammer zeg, kwam graag bij je. Al jaren ook…
    Zie ik je wel nog eens bij mij terug? Zou ik leuk vinden!
    xx

  5. Zuinigeman.nl schreef:

    Heel erg jammer! En bedankt voor je blog berichten. Ik mocht alles met plezier lezen. Mochr je weer inspiratie vinden, dan graag weer bloggen.

  6. Lot schreef:

    Ik vond het altijd leuk dat jij pas in de avond postte als soort afsluiting las ik dat dan.
    Hoopelijk kom je weer eens terug, dus tot ziens.

  7. Peggy-sue schreef:

    Al reageerde ik zelden, ik las je blog altijd met plezier. Jammer dus dat je stopt maar veel geluk verder!

  8. loesje schreef:

    Ah nee, dat meen je toch niet?
    Zou het erg jammer vinden als je stopt, ik lees hier graag.

  9. betjesonnetje schreef:

    Heel jammer dat je stopt Kniepertje. Ik heb genoten van je humor en je nuchterheid, ik zal het missen. Heel veel geluk verder!

  10. Siebrie schreef:

    Bedankt en tot ziens!

  11. Jo van kasteel schreef:

    Heel erg jammer, maar misschien schrijf je af en toe nog wel eens iets. Hoop ik.

  12. tineke schreef:

    Ook ik heb van je genoten.
    Groetjes Tineke

  13. Gerdien schreef:

    Je blogt al een hele tijd en ik lees je ook al een hele tijd. Een snufje Groningen aan mijn dag. Het was plezierig!

  14. Willem schreef:

    Wat rest mij dan nog anders dan je te bedanken voor het leesplezier dat je me geboden hebt. Veel oplezier en genoegen de komende tijd en geniet er van.

  15. Gewoon Vlijtig schreef:

    Bedankt voor al je blogs. Wie weet tot schrijfs.

  16. izerina schreef:

    Jammer,ik kreeg vaak een glimlach bij het lezen van je blogs. Het ga je goed.

  17. Roelie schreef:

    Jammer, ik geniet altijd van erg van je blogjes. Bedankt!

  18. Yasr schreef:

    Jammer, maar you’re the boss. ik heb altijd van je blogjes genoten. Dankjewel.

  19. Spaartje schreef:

    Kniepertie knijpt hem erussenuit!
    Bedankt voor je blogs en veel geluk verder.

Geef een reactie

