Bleek parfum

Ik gebruik behalve af en toe als de douchecel weer eens zwart ziet, HG schimmelreiniger geen bleek. Niet meer sinds ‘k, al weer jaren geleden, een mooi zwarte shirt per ongeluk bleekte omdat ‘k iets te scheutig bleek in een emmer water spoot.  (het spetterde terug, en precies op mijn zwarte katoenen shirt)

Nieuwtje: in de digitale folder van de liedl ‘geparfumeerde dikke bleek

Laat me duidelijk zijn ‘k vind bleekwater toch al verschrikkelijk naar chloor stinken ;),  dus zoveel minder ik er van hoef te gebruiken, zoveel beter gaat het me af maar bleek gecombineerd met een kunstmatig geurtje? Volgens mijn bescheiden mening stinkt dat dubbel.

index

Ik zou het zomaar niet kopen.
Of is dat te kort door de bocht?

 

 

 

 

2 thoughts on “Bleek parfum

  1. Willem schreef:

    Waarom associeer ik de geparfumeerde bleek toch met de airwick strontspray, uit Paul van Vliets conference over ‘het krieken van de dag’

  2. Nicole Orriëns schreef:

    Ik heb ook wel eens een kleding ongelukje gehad met bleek helaas. Dat spul bijt echt overal gaten in. Ik gebruik het soms nog voor de wc.

Geef een reactie

