Spaarpot lichten

Al sinds jaar en dag spaar ‘k het kleingeld wat zich ophoopt in de portemonnee. Ja ik betaal nog steeds een deel contant en dan krijg je vaak wel wat wisselgeld retour en precies dat wisselgeld spaar ‘k op.

En hoe leuk het ook is, zo’n pot met kleingeld, soms is het minstens zo leuk van het opgespaarde bedrag iets te kopen. Maar zoiets daar moet je dan wel plompverloren tegenaan lopen en dat lukte gisteren. We hadden jarenlang een staande lamp in de woonkamer die het net-niet was, voor ons dan. En gisteren liep ik pardoes tegen de lamp aan. Dat was echt per ongeluk, we waren al fietsend op pad om bij dochter iets af te leveren en nieuwe waxinelichtjes te kopen toen we overvallen werden door een stortbui, om niet al te doorweekt te raken schuilden we bij een bouwmarkt. Nou kan je bij de ingang blijven staan schuilen maar je kan ook even in de winkel ‘snuustern’. Ik was nog geen twintig passen binnen toen ‘k DE lamp zag en ik viel als een blok.

Op de fiets het gevaarte meenemen dat ging niet en dus besloten we de lamp vandaag te halen. En toen bleek er precies in dit weekend ook nog eens zoiets als 20% keuzekorting te bestaan!

9062155452446-424-424

Ik ben helemaal blij en mijn spaarpot is een stuk (ver)lichter 😉

 

 

One thought on “Spaarpot lichten

  1. luani206 schreef:

    Was de regenbui toch nog ergens goed voor 🙂 en wat een mazzel vandaag nog eens korting ook . Veel pleizer met de lamp.
    Gr Henriette
    http://www.onsleveninroemenie.blogspot.ro

Geef een reactie

