Schone keuken

Belachelijk duur, vond Knieperman en ik was het wel een beetje met hem eens maar ik wilde het apparaat, een heuse automatische koffiemachine waarmee je ook cappucino of latte kan zetten, toch wel heel graag. En als ‘k iets in m’n hoofd heb dan zit het zeker niet elders.

Gisteren werd het apparaat, de beste koop volgens de consumentenbond, geleverd en ik heb intussen al vier keer de hele keuken moeten poetsen, iets met stoom en melkschuim. Jammer dat ’t apparaat niet zelf ook volautomatisch de keuken poetst. Na de vierde keer melk opschuimen, denk ik het truukje te hebben geleerd, vandaag ging het vele malen beter. Het apparaat wordt nog steeds ondergespetterd maar de rest van de keuken blijft  schoon.

images
Gelukkig kon ‘k iedere keer na het poetsen van de keuken wel een heel lekker bakkie pleur drinken 🙂

 

2 thoughts on “Schone keuken

  1. Rob Alberts schreef:

    Elke zaterdagochtend wordt ik door driejarige Ken begroet.
    Zijn ouder hebben ook een cappuccino apparaat in de keuken staan.
    Ken vindt het prachtig om voor mij een cappuccino te maken.

    Het zal vast een ander apparaat zijn dan dat wat jullie hebben aangeschaft.
    Maar de cappuccino smaakt uitstekend.

    Vrolijke groet,

  2. cellie citroen schreef:

    Hilarisch omschreven! Moet ik nu mijn beeldscherm gaan schoonmaken 🙂
    Er komt een dag dat je als een echte barista een schoon kopje koffie maakt.

Geef een reactie

