Heksenhaar

‘k Vraag me in alle ernst af waar ze toch zo snel vandaan komen, de laatste jaren steken ze letterlijk en figuurlijk steeds vaker de kop op. Vanochtend bij ’t plamuren optutten van ’t gezicht en het nazien (dat lukt pas goed met bril op de neus) of de vouwen en vlekjes heel precies zijn weggepoetst, was ie er nog niet. Echt niet!

Vanmiddag ineens wel….

zo’n dikke zwarte haar, heksenhaar 😉 die bij voorkeur ergens op je gezicht verschijnt, liefst ook nog op een wrat of op zo’n dikke moedervlek. Zo eentje had ik dus op m’n bovenlip en niemand die me waarschuwde 😦 , ik moest hem zelf ontdekken en hoe lang heb ik daarmee voor gek gelopen.

heks

Gelukkig heb ik op enkele sproeten na geen vlekken of wratten in ‘t gezicht en nog gelukkiger heb ik op kantoor zoiets als een toilettasje met daarin voor voorkomende gevallen, een pincet.

Je moet ook overal op voorbereid zijn.

 

6 thoughts on “Heksenhaar

  1. Rob Alberts schreef:

    Het haar op mijn hoofd verdwijnt alleen maar.
    Mag ik die ongewenste haren overnemen?
    Vrolijke, maar kalende groet,

  2. JasMien schreef:

    Soms heb ik dat ook, ik heb steeds een pincet bij 😜

  3. kliefje schreef:

    Ik ga ook nooit de deur uit zonder pincet.
    In je gezicht zijn ze vreselijk, maar wat te denken van teen- en tepelhaar? 😉

  4. luani206 schreef:

    Mijn moeder heeft het ook zij knipt ze weg.
    Gr Henriette
    http://www.onsleveninroemenie.blogspot.ro

  5. cellie citroen schreef:

    De Tweezerman is mijn grote vriend. En een vergrootspiegel.

  6. tineke schreef:

    Hahaha, ja en daarna die plekjes in de gaten houden. Ikheb er inmiddels 3 .😂

Geef een reactie

