Heel erg fout

Wat is dat toch, dat mannen hun vrouw/vriendin kadootjes geven voor moederdag????

Welke malloot heeft dat nou weer bedacht.

OK ik snap dat er mannen zijn die samen met de kinderen een kadootje kopen of maken (veel leuker) voor moederdag maar verder? Jouw vrouw/vriendin is je moeder niet!
Ik zou het beslist niet waarderen als Knieperman mij ter ere van moederdag een fles boldoot, een tankstationblommetje of erger nog een stofzuiger of ander huishoudelijk apparaat zou geven.

Boldoot-13

Ik hoorde dat vandaag op kantoor, er liepen een paar hele stoere kerels (ahum) rond die hun vrouw een kadootje voor moederdag hadden gegeven en ze waren er trots op ook nog, de stumpers.

 

 

 

 

12 thoughts on “Heel erg fout

  1. JasMien schreef:

    Lol ik gaf mezelf een reep chocolade omdat ik een poezenmama ben 😻😻

  2. Hihi, ik kreeg jaren geleden een magnetron van mijn (nu ex-)man en eigenlijk was ik er heel blij mee!
    Ik heb hen jaren met veel plezier gebruikt. Het was destijds, wel 20 jaar geleden, een apparaat dat ik graag wilde hebben, maar waar we naar mijn idee het geld niet voor hadden.

  3. Marielle schreef:

    Mijn man geeft mij altijd iets leuks voor moederdag, om me te bedanken dat ik ze goed voor onze kindjes zorg! Ik vind dat helemaal niet raar of fout en ben er heel blij mee!

  4. Willem schreef:

    Vandaag, (15 mei) 45 jaar geleden is onze dochter geboren en de zondag ervoor was toen ook Moederdag. Uiteraard had ik voor die Moederdag nog geen cadeautje gekocht, maar wel een aanmoedigingspremie. Onlangs zag ik het betreffende puzzelwoordenboek nog tussen de andere woordenboeken staan.
    Het voordeel voor mijn dochter is dat ze nooit op Moederdag jarig is.
    Opmerkelijk feitje: Moederdag is een officiële feestdag die volgens ‘het groene boekje’ met een hoofdletter geschreven dient te worden. Een mens blijf bijleren.

  5. kliefje schreef:

    Ik heb er geen problemen mee 🙂

  6. Loudi schreef:

    Ik zie ook het probleem niet. Als mensen dat zo doen..nou en. Omdat het afwijkt wat in huize Kniepertje gebruikelijk is ?

  7. Vlijtig Liesje schreef:

    Ik moet bekennen dat ik blij ben met elk cadeautje. Dus ook voor moederdag van mijn man : )

  8. Adrianne schreef:

    Dit jaar hebben we het lekker overgeslagen, maar ooit toen onze dochter net een paar dagen oud was, kreeg ik voor mijn allereerste Moederdag van manlief (eigenlijk van dochterlief natuurlijk :P) een Curver naaikoffer. Ik gebruik hem dagelijks en vond het zo speciaal dat manlief die helemaal niet van de cadeautjes is zo helemaal zonder dat ik het wist iets leuks had gekocht :)… Als we dan dit jaar niks doen, vind ik dat ook prima ;)…

  9. MvhJ schreef:

    Oh wat een negatief gejank van jou toch weer. Je kunt als partner ook je man of vrouw iets leuks geven omdat hij/zij zo’n leuke vader/moeder is. Omdat je elkaar waardeert als ouder. En iemand die het met die gedachte doet haalt het echt niet in z’n hoofd om er een huishoudelijk apparaat tegenaan te gooien.

  10. Eva schreef:

    Ik moet er niet aan denken dat ik mijn vriendin een moederdagcadeautje geef… en omgekeerd. Ik hoop dat ik haar iedere dag laat merken hoe erg ik haar waardeer 🙂
    Wordt nog eens wat als we kinderen krijgen, de traditionele rolverdeling is er sowieso al niet (wordt waarschijnlijk gewoon luxe ontbijten met kinderen erbij) 😛

  11. luz60 schreef:

    Mijn vader gaf mijn moeder ook altijd een attentie voor moederdag…omdat ze als moeder zo goed voor het gezin zorgde. Ik vond dat altijd erg lief.
    Btw, ik krijg niks, nooit…misschien zegt dat iets over mij 🙂

    (Maar zou het wel heel erg leuk vinden en beslist niet fout)

Geef een reactie

