deeltijd

‘k Blogde het vorig jaar al, ‘k kan er nog niet echt aan wennen, aan Koningsdag. Wel kan ‘k goed wennen aan de vrije dag die er voor staat 😉

blocks_image_0_1.png

En dan mag ik morgen voor het laatst op de vrijdag aan ’t werk, vanaf 1 mei ga ‘k een dag in de week minder werken. Ik heb er lang over getwijfeld want hoewel ‘k het werk wat ik doe eigenlijk wel in vier dagen te doen is, zit ‘k er niet op te wachten dat dat ook echt moet. Omdat er duidelijke afspraken zijn gemaakt over de verdeling van het werk, gaat dat denk ik wel goed en anders moet ik de heren op kantoor maar weer eens bij de lurven pakken.
Dat hoort ook bij de klusjes die er toch telkens tussendoor geklaard moeten worden 😉 maar nu kan ‘k gerust zeggen: doe ’t lekker zelluf, hier heb ik toch geen tijd voor, en dan lieg ‘k ook nog niet.

Ik ga dus ook mijn werktijd minimaliseren

 

 

 

4 thoughts on “deeltijd

  1. Mr FOB schreef:

    Geniet van je vrije vrijdag. Hij heet niet voor niets vrij dag.
    Deeltijdwerken doe ik nu ruim 10 jaar. De beste carrièrebeslissing die ik ooit genomen heb. Deeltijd prepensioen 🙂

  2. Heerlijk zo’n vrije vrijdag. Geniet ervan. Afbakening van taken hoort overigens echt bij deeltijdwerken – maar dat is ook weer leerzaam 😉

  3. kliefje schreef:

    Succes vandaag! Lekker man, straks een lang weekend elke week. Ik heb ook elke vrijdag vrij en vind het zalig 🙂

  4. Vlijtig Liesje schreef:

    Ik zeg ook nog steeds Koninginnedag. Ik was zelfs zo stom om een blogpost koninginnedag te noemen…

    Fijn dat je een vierdaagse werkweek krijgt. Dat lijkt me prettig.

Geef een reactie

