Blij ei

’t Is niet goed te praten! Je kan er van alles van vinden maar goedpraten? Niet doen.

Vorige week, op witte donderdag bij de grote boodschappen (in de super, duh) gingen we overstag, 2 zakjes paaseitjes lagen zomaar op de kassaband, het is echt heel lastig dat de supers zulke dingen vlak bij de kassa’s leggen maar vooruit het wordt tenslotte pasen.

images

Tot mijn dieprode schaamte moet ik bekennen dat de eitjes de paasdagen niet eens hebben gehaald ;( , zaterdag waren ze al op, erg he?

Vanwege het aminozuur tryptofaan dat van nature in chocola voorkomt en in het lichaam omgezet wordt als serotonine, een neurotransmitter die, kort door de bocht, depressies tegengaat, kon het me niet te veel schelen dat het paasweekeinde zulk koud takkeweer kende.
Ik was het hele weekend wel een blij (paas)ei.
Lekker zo’n lang weekend!

 

 

 

2 thoughts on “Blij ei

  1. Willem schreef:

    Dus als ik het goed begrepen heb, heb je preventief een depressie bestreden. In goed Drents “’t Kun minder”

  2. Vlijtig Liesje schreef:

    Heel begrijpelijk Kniepertje. Dat is overmacht van de chocola ; )

Geef een reactie

