Vrije dag

Goede vrijdag staat in Groningen synoniem voor bloemetjesmarkt en da’s al jaren!
Daar ga ‘k liever niet naar toe want het mag dan wel bloemetjesmarkt heten, je ziet er minstens zoveel mensen dan bloemen en ik ben niet zo van dergelijke drukte.

Bovendien, en da’s echt een puntje, ik zou op de fiets of lopend de stad in moeten en wat zou je dan nog mee kunnen nemen aan tuinplanten en aanverwante zaken, ze verkopen op de bloemetjesmarkt niet alleen planten maar ook heuse bomen, potterij, ander tuinspul en zelfs kamerplanten ‘dat zijn tenslotte ook ‘bloemen’ 😉

13839

Omdat ik toch vrij heb op goede vrijdag en ik wel van de bloemetjes ben, gingen we naar  een klein tuincentrum in de buurt ( met de auto, kan je tenminste ook nog inladen)

Bloemetjesmarkt krijgt daarmee voor mij toch net een iets andere lading 😉

Geef een reactie

