t Valt mee

Vorige week maakte ik de balans op van ’t eerste financiële kwartaal en eerlijk is eerlijk dat viel me enorm mee.

Ik ben zunig geworden, zeker toen ‘k het vergeleek met vorig jaar.
Nou kocht ik vorig jaar een elektrische fiets, betaalden we het eerste deel van de tuinrenovatie en betaalde ik de tickets (vliegtickets en concertkaartjes) voor ons tripje naar Londen. Ow ja en een paar tuinstoelen. Voor de tuin hadden we gespaard, de trip naar Engeland was van het vakantiegeld, dat ik nog niet binnen had en dus moest voorschieten uit een ander potje maar al te lang wachten met het kopen van concerttickets heeft ons al eens een concert gekost vanwege stijf uitverkocht.

Dit hele jaar heb ‘k nog geen vreemde uitspattingen gehad en ik denk dat dat ook wel een beetje zo blijft. Het enige concert waar we wel naar toe wilden gaan, werd afgelast vanwege ziekte.

2 thoughts on “t Valt mee

  1. Vlijtig Liesje schreef:

    Fijn dat het zo meeviel. Ik heb de afgelopen maanden ook eindelijk weer eens mijn spaarrekening kunnen spekken. Maar helaas moet er nu een nieuwe grasmaaier komen dus moet ik er weer wat afhalen… Balen.

Geef een reactie

