Moestuintjes

Vorige week bedacht ik nog heel stellig GEEN moestuintjes te accepteren. En nu, nu heb ‘k er al 6 van die potjes liggen, ow nee twee ervan zijn zelfs al gezaaid, en eigenlijk vind ik het stiekem ook nog wel leuk ook. Er is niets veranderlijker dan de mensch! en ik, ik ben het levende bewijs van die veranderlijkheid 😉

moestuintjes

Zelfs van Knieperoma krijg ik de moestuintjes, ’t moet niet gekker worden. Ja, je dacht toch niet dat ‘k in twee weken tijd al voor 90 euroos bij de ap had gespendeerd. Ik loop d’r niet eens op.

Toch, het is en blijft een leuke actie, één van de weinige leuke ah-acties (vind ik dan)

 

 

 

 

3 thoughts on “Moestuintjes

  1. Hannie schreef:

    Heerlijk he, hoe je je als een kind zo blij kunt voelen met zo’n moestuintje. Helemaal als het straks een beetje opkomt.

  2. johmar schreef:

    Het is met die moestuintjes wel afwachten wat er op komt, mijn dochter had vorig jaar volgens het bijgeleverde labeltje een tomaten plantje, maar toen ze het aan mij liet zien nadat het opgekomen was en al flink gegroeid vond ik het maar een vreemd tomatenplantje, niet zo gek want het bleek om een zonnebloem te gaan

  3. Zuinigeman schreef:

    Ik vind het leuk als je ze krijgt maar ik ga niet perse extra boodschappen doen bij ah. Dan koop ik wel wat zaden bij de tuinhandel.

Geef een reactie

