Wachten op voorjaar

Grmbl… was het van de week zulk mooi weer moest ik werken. Ben ik vrij, nu in ’t weekend, is het koud, winderig en lijkt het wel herfst.

Maar ieder nadeel hep z’n voordeel, ik ging verder waar ‘k vorige week bleef met de voorjaarskriebels. ’t Was immers geen weer om in de zon, die er niet eens was, te zitten. Inmiddels staat er wel een zak vol kleding klaar om weggebracht te worden en zijn er ook een paar kastjes weer flink onderhanden genomen of zo je wilt opgeruimd.

_MG_8849kopie

Nog een paar zulke dagen (toch maar liever niet, ik kan niet wachten tot het voorjaar echt begint) en ik kan opgeruimd het voorjaar in.

Je moet er iets van maken als het weer niet meewerkt 🙂

 

 

 

One thought on “Wachten op voorjaar

  1. Hier wordt er ook meer gepoetst met slecht weer, maar wat mis ik de zon!

Geef een reactie

