Verwassen geurtjes

Als een boomerang keren sommige dingen terug ūüôā

’t Zal zo’n jaar of 4 misschien 5 geleden zijn dat ik aan Knieperoma een flesje wasverzachter cadeau deed, ik kreeg het flesje bij de boodschappen maar¬†vanwege een wasdroger en allergie√ęn voor chemische geurtjes bedacht ik destijds dat ik dat flesje maar beter weg kon geven. En aan wie kon ik het beter geven dan aan Knieperoma, zij was is van mening dat een was pas schoon is als het¬†ruikt of robijntje erover heen heeft gepiest,¬†indachtig de term: niet schoon toch fris!

Wat mij betreft heb ik mijn twijfels over dat ‘frisse’, maar heeee: zoveel mensen zoveel zinnen.

Gistermiddag was de man eventjes bij z’n ouders en kreeg ie een paar voor opa te groot geworden kledingstukken mee. Opa kon er inmiddels in zwemmen¬†en misschien zou het manlief nog passen.

images

Nou wil ik hierbij niet beweren dat oma wel heel erg zuinig is geweest met datzelfde flesje wasverzachter maar de kleding moet eerst wel een paar keer gewassen worden en zonder chemische toevoegingen, brrrrr wat meurt dat spul toch.

2 thoughts on “Verwassen geurtjes

  1. Rob Alberts schreef:

    Ik spoel na met azijn ….

    Vrolijke groet,

  2. kliefje schreef:

    Ik heb het j√°ren gebruikt.
    Nu al j√°ren zonder en ik mis niks.
    Sterker nog: het is beter voor milieu en portemonnee.

Geef een reactie

