Dromen zijn bedrog

Dromen zijn bedrog, jawel!

Nou na vanochtend kan ik daar van harte mee instemmen, zo rond een uurtje of zes, ’t mag ook vijf zijn geweest was ‘k heel even wakker, ik heb niet op de wekker gekeken maar ‘k hoorde 2 treinen langskomen en da’s minstens, nou ja bijna evengoed als een blik op de klok werpen.

Ik ben weer in slaap gevallen, droomde dat ik op de klok keek en ik zag dat het 4 minuten over 12 was. Heel precies! In m’n droom kon ‘k gewoon nog heerlijk een hele nacht slapen.

nl8702_12

NIET dus, op dat moment ging de wekker.

Da was wel heel beroerd wakker worden!

4 thoughts on “Dromen zijn bedrog

  1. Gewoon Vlijtig schreef:

    Haha, o ja, dat herken ik. Soms kijk je op de wekker. Oh heerlijk nog 3 uurtjes slapen. Maar soms, grrr, nog maar 10 minuten en dan ben je nog zo moe. Ik hoop dat je dag toch fijn is geweest.

  2. Willem schreef:

    Na het lezen van een dergelijk verhaal geniet ik des te meer van mijn status als gepensioneerde. Dagelijks ervaar ik het ultieme vakantiegevoel: “Alles mag en niks moet”.
    Zelfs het ‘op tijd opstaan’ maakt geen onderdeel meer uit van mijn dagelijkse routine. Ik kan gewoon toegeven aan mijn ‘nachtmens zijn’. Heerlijk!

  3. kliefje schreef:

    Ik had ook heel erg graag vanmorgen nog blijven liggen. Zes uur is veel te vroeg 😦

  4. Vlijtig Liesje schreef:

    Dat is inderdaad niet fijn zeg!

Geef een reactie

