’n Dwingende uitnodiging

De eerst blauwe envelop lag vandaag op de mat, voorlopig hoeft alleen de manlief gehoor te geven aan de dwingende uitnodiging tot het doen van aangifte 🙂
Ik verwacht dat de brief met mijn uitnodiging wel heel snel er achteraan zal komen.

 

index
Inmiddels heb ik bijna alle benodigde paperassen verzameld behalve dat onze (ex)hypotheekverstrekker nog geen jaaroverzicht heeft gestuurd. Zou het zo heel erg moeilijk zijn om een jaaroverzicht in elkaar te draaien? Er is natuurlijk nogal wat gewijzigd, we hebben geen eens een hypotheek meer, of zou De Bank om die reden ons niet meer kunnen vinden?

Gelukkig heb ‘k nog tot 1 maart voor de vooringevulde aangifte klaarstaat en zolang wil ‘k gerust wachten op én de uitnodiging en het jaaroverzicht.

 

2 thoughts on “’n Dwingende uitnodiging

  1. Zuinigeman schreef:

    Deze brief heb ik ook ontvangen van de week. Verplicht aangifte doen.

  2. Ik moest een beetje lachen om mijn uitnodiging, aangezien ik net 2015 de dag ervoor (eindelijk) ingediend had. Ik geeft ze één vinger en ze komen de volgende dag al voor meer! 😉

Geef een reactie

