‘k Zag 2 zwanen

Ergens in de kerstvakantie, nu het weer iets langer licht wordt, lijkt die vakantie alweer heel lang geleden, kreeg ‘k een brief van General Motors, of ‘k een afspraak wilde maken bij de garage vanwege een niet goed geïnstalleerde gordelspanner, ofzoiets. Iets met auto’s , nou kan je me vanalles wijsmaken over dit soort ongein, een auto moet het wat mij betreft doen en liefst zonder mankeren, dus ik had de afspraak voor vanochtend in de agenda staan.

Daarna was het nog zo’n 500 meter lopen naar m’n werk en vanmiddag na kantoortijd liep ik dus in omgekeerde richting om de auto weer op te halen ( ik had de aangeboden fiets geweigerd 😉 ) en omdat de auto op precies dezelfde plek geparkeerd stond, vroeg ‘k me wel even af of er überhaupt iets aan gebeurd was. Ik gaf al aan vooral geen spaan verstand van auto’s en autotechniek te hebben 😉

Veel blijer werd ik vanmiddag toen ‘k onderweg lopend naar de garage twee zwanen zag vliegen, daar wordt een mensch vrolijk van, ik wel tenminste! Die zwanen had ‘k zeker gemist als ‘k niet naar de garage had loeven lopen.

images

 

 

 

3 thoughts on “‘k Zag 2 zwanen

  1. Zwanen zijn inderdaad veel leuker dan auto’s!

  2. Zuinigaan schreef:

    Toen ik vanochtend naar Kardinge fietste, vlogen er ook twee zwanen over het meer. Een imposant gezicht! Ik kan er erg van genieten.

  3. betjesonnetje schreef:

    Is er geen manier om na te gaan of ze echt wat aan die auto gedaan hebben?

Geef een reactie

