Postorder?

Bij de post zat vandaag een envelop van YR, het make-up en verzorgingsartikelenpostorderbedrijf.

Met grote letters ‘BEDANKT  voor 22 jaar trouw!’ voorop de envelop. Ja ‘k ben al minstens zo lang geregelde klant, soms jaren niet maar het kan ook zomaar dat ‘k 2 of 3 keer in één jaar iets bestel.
OK ’t bedrijf is ook irl winkelstraten te vinden maar ik laat als ‘k er een bestelling plaats deze nog steeds ’t liefst per post thuis bezorgen, ‘k hou wel van zo’n ‘verrassingspakje’

5847844-004_hier_ook_weer_genoeg_prullaria_te_koop-0

Eén nadeel vind ‘k al die goedbedoelde zooi die men meestuurt, soms van een collega-postorderfirma maak ook de kadootjes omdat het bedrijf zo blij is met jou als klant.( Vorige maand was ’t een exclusief plastic, oh nee kunstleren tasje en nu een exclusieve goudkleurige armband ) Zulke ‘rommel’ hoef ‘k niet, ook zonder dat bestel ‘k heus sommige make-up bij YR, ze hoeven me niet over de streep te trekken met al die prullaria.

3 thoughts on “Postorder?

  1. Zuinigeman schreef:

    Onzinnig (slecht voor het millieu) dat ze dat nog steeds doen, mijn moeder en zus kregen ook vaak onzine prutjes per post zo’n vijftienjaar geleden. Ging zo de kliko in.

  2. johmar schreef:

    Haalde dit soort troep me vroeger over de streep om toch maar weer wat te bestellen, tegenwoordig wil ik het niet meer.
    Ben klaar met rommel die het milieu vervuild en mijn huis vult met overbodige troep.

  3. kliefje schreef:

    Om die reden gestopt met Yves. Ik werd gek van die rommel. Als ik al wat wil, koop ik het gewoon in de winkel in RDam.

Geef een reactie

