Tegenvallende resultaten

Vanmiddag zat ik ervoor klaar, papiertje, potlood en een vogelboekje om heggemus van  boomkruiper te onderscheiden.

Het hele uur dat ik zat te koekoekloeren, heb ‘k behalve één roodborstje en twee koolmeesjes geen vogel gezien.
’t Zal aan de ingetreden dooi hebben gelegen en misschien deels omdat we vorig jaar de postzegel hebben gerenoveerd maar er waren weinig vogels te bekennen, ook geen overvliegers trouwens.
In tegenstelling tot voorgaande jaren maar ik las net op de site in de reacties ook al dat er beduidend minder vogels gespot waren.

Jammer, ik had graag een interessantere score door willen geven!

plastic-netje-vetbollen-gevaarlijk-vogels

2 thoughts on “Tegenvallende resultaten

  1. VeggieMo schreef:

    Ik deed niet mee met die vogeltelling, maar het viel mij ook al op dat er zo weinig vogels zijn. Ik zie hier momenteel voornamelijk kauwen (of iets dat daar veel op lijkt) en een enkele ekster.

  2. Riet schreef:

    De poes en ik zaten ook klaar……2 kauwen en een houtduif. En die kauwen die wonen hier.

Geef een reactie

