Afkoop

De maandagochtend is mijn vaste ochtend om de bankgegevens bij te werken, van het werk maar ook de privédingetjes en zo kon het gebeuren dat ‘k vanochtend met enige mate van verstandsverbijstering naar het saldo bij de ASN-rekening keek.

images

Ik wist nog van de vorige week dat er niet te veel meer op die rekening stond, ‘k wist ook wat er in de loop van de week van die rekening betaald was en ik verwachtte bijna rooie cijfers te zien. ‘k Had me er al op ingesteld een bedrag van de spaarrekening te moeten terugboeken maar tjonge….

Ja, ik wist ook wel dat er een pensioenafkoop aan zat te komen maar zoiets verwacht je niet op een koude maandagochtend 😉

 

 

2 thoughts on “Afkoop

  1. Vlijtig Liesje schreef:

    Een fijne verrassing dus op zo’n kille maandagmorgen ; ) Ik kan me een slechter begin van de week voorstellen.

  2. Willem schreef:

    Als geboren en getogen Drent heb ik hier maar een antwoord op: “t Kun minder”

Geef een reactie

