Uitlaatklep

’t Zal wel vanwege klantvriendelijkheid, een betere bereikbaarheid, uitbreiding van de werkgelegenheid of iets dergelijks zijn dat de gemeente Groningen zich heeft aangesloten bij het landelijke telefoonnummer 14 +++ voor gemeentes.

index

Nou, ik vindt het NIKS! Waar je voorheen rechtstreeks een afdeling van de gemeente kon bellen om huisvuil te laten halen, een storende website te melden, een kieperende stoeptegel te laten terugleggen of een haperende lantaarnpaal te verlichten moet je nu maar wachten tot het de telefoniste belieft jou  naar de juiste afdeling door te verbinden.

En natuurlijk zijn deze dames (ik heb nog geen mannelijk telefonist gesproken dat je niet denkt dat ‘k heel rolbevestigend bezig ben) opgeleid om altijd vriendelijk te blijven maar als ik graag de Parkeerdienst wil spreken over zoiets basaals als een fout in de aanmeldprocedure voor parkeervergunningen (werkgerelateerd) dan moet het niet zijn dat de telefoniste volgens de procedure verplicht is mij naar de dienst Handhaving door te verbinden omdat er vanwege zo’n fout een kennisgeving van overtreding op die autoruit geplakt is, daar heb ik niets aan.

En het wordt helemaal fraai als men beloofd je terug te laten bellen en dat gebeurt vervolgens niet.
Ik kan daar niet zo goed mee omgaan! Wat….
Gelukkig heb ‘k een uitlaatklep 😉

 

One thought on “Uitlaatklep

  1. Willem schreef:

    Dat klinkt alsof je verwacht met grote regelmaat gebruik te moeten maken van de uitlaatklep. In gespannen afwachting.
    W

Geef een reactie

