Geen rekening houden met de nota

Vorige week kreeg ik de nota van het waterbedrijf!

‘Alstublieft,
uw waternota

Totaalbedrag van uw factuur

€ 10,01′

Geachte heer/mevrouw Kniepertie

Hierbij ontvangt u in de bijlage de jaarafrekening voor uw waterverbruik in 2016 en uw voorschotbedrag voor de periode januari 2017 tot en met maart 2017.

Het bedrag wordt omstreeks 27 januari 2017 van uw IBAN afgeschreven.

Met vriendelijke groet,

logo

Nou ja nota? Die zou als bijlage toegevoegd zijn.

U snapt um denk ik al: geen bijlage en dus ook geen nota. Ik weet hoeveel ik te weinig heb betaald, ik weet ook hoeveel water ‘k gebruikt heb, dankzij m’n excelletje maar hoeveel het voorschot  zal gaan worden? Geen idee.
Ik heb maar een mailtje (ook zonder bijlage 😉 ) naar het waterbedrijf gestuurd, of ik alsnog ook de berekening  kan ontvangen.

 

One thought on “Geen rekening houden met de nota

  1. Vlijtig Liesje schreef:

    Beetje slordig van ze! Ben benieuwd of je de bijlage snel krijgt ; )

Geef een reactie

