De eerste ‘werkweek’ iets anders

Oef, ik heb geloof ‘k wel mazzel met nog de rest van de week ‘kerst’vakantie, overal lees en hoor ik alweer van mensen die vandaag naar ’t werk moesten. Sterkte!

Een werkje wat ‘k alvast wel gedaan heb, is de voorraadkast opgeruimd, schoongemaakt, hoe je ’t ook wil noemen. Zoiets als een voorjaarskriebel😉
Da’s soms hard nodig want door al die voorraad zie ‘k niet meer wat er voorradig is. 20 pakken koffie staan keurig in ’t gelid maar voor macaroni moet ‘k eerst naar een super.

Na zo’n schoonmaakbeurt heb ‘k de boel op een rijtje en weet ‘k weer wat er aangevuld moet worden. Morgen maar ‘ns weer samen met de manlief voorraad inslaan. Niet bij land’s grootste hamster maar gezellig bij de oosterburen.

tanken

Kan er ook meteen even getankt worden, da’s daar nog altijd goedkoper dan hier in de regio.

 

2 thoughts on “De eerste ‘werkweek’ iets anders

  1. Gewoon Vlijtig schreef:

    Ik ga morgen ook tanken bij de oosterburen. Mijn sporten ligt 100 meter van de grens dus ik wip even ‘over’. Scheelt even 11 euro op 1 tank. De eerste besparing van 2017.

  2. Vlijtig Liesje schreef:

    Mijn man moest inderdaad ook weer aan het werk, maar mijn kinderen hebben nog vrij.

Geef een reactie

