Kom maar door!

Zo ik heb geregeld dat de ziektekostenverzekering voor het hele jaar in één keer wordt afgeschreven, de waterstand is doorgegeven, de nieuwjaarsrolletjes en oliebollen zijn binnen 😉  wat mij betreft kan ’t nieuwe jaar beginnen.

Niet dat 2016 nou zo’n vreselijk jaar was, voor ons niet, maar het voelt verfrissend licht om aan een onbeschreven blad te kunnen beginnen. Geen idee wat ons allemaal te wachten staat, wel dat ik er zin an heb.

kneuterg-620x350

Voor een ieder die meeleest, ik wens jullie voor vanavond lekker slapen en morgen gezond weer op ( om een tv-personality te citeren ) en dat maar liefst een heel jaar lang!

2017, kom maar door!

 

 

4 thoughts on “Kom maar door!

  1. Willem schreef:

    Ie en al wel je nao stiet, ok een goed en gelukkig neijaor toeweinst

  2. Rob Alberts schreef:

    Vreugde, vrede en vrolijkheid wens ik jou in 2017!

    Vrolijke groet,

  3. betjesonnetje schreef:

    Alle soorten van goeds, en precies wat je wilt.

  4. Nans schreef:

    Dank je wel voor je goede wensen. Jij ook een gezond, gelukkig en voorspoedig 2017 gewenst!

Geef een reactie

