Net te lui

Hoe het kan weet ik zo net niet maar als ‘k vakantie heb denkt de manlief mij een plezier te doen door dagelijks voor te stellen even naar de stad of anderszins op stap te gaan.

stappen
En dat terwijl ik me prima binnenshuis kan vermaken, geef me een boek of een spelletje wordfeud (familyfarm mag ook) en mij zal je niet horen.

Op pad als in beweging komen, dus een flinke wandeling of een stuk fietsen vind ik prima maar om nou telkens een rondje bouwmarkten, tuincentra of meubelboulevard te moeten doen, daar raak ‘k echt moe van. Natuurlijk kan ‘k wel van alles verzinnen om te kopen maar iemand die voor een verjaardag al moeite moet doen om een verlanglijstje te maken die moet je niet aan de haren allerlei winkels in slepen.

Ik ben er tijdens vakanties net even te lui voor, denk ‘k om steeds maar weer van alles te moeten!

 

 

 

5 thoughts on “Net te lui

  1. Misschien vind ie het gewoon leuk om met je op sjouw te zijn. Hier probeert de man me soms ook te lokken met uitjes waar ik niets in zie. Gezellig samen boodschappen doen is er zo eentje. Hij vindt dat oprecht gezellig, terwijl mijn doelstelling met boodschappen is dat ik er zo snel mogelijk het pand weer verlaat.

    Luier ze!

  2. Willem schreef:

    Mijn ultieme vakantiegevoel: “Alles mag en niks moet”.
    Maar zo te lezen zul je je vakantie in figuurlijke zin in tweeën moeten splitsen; de ene helft zijn de wensen van A maatgevend en de andere helft B’s wensen. Zo kun je beiden aan je trekken komen zonder dat iemand zich benadeeld hoeft te voelen.

  3. kliefje schreef:

    Oh, nog een nieuwe tegenstander nodig? 🙂 Mail me anders even je naam? Als je wilt. Nee zeggen mag 😉

Geef een reactie

