luchtfietserij met airmiles

Het enige spaarprogramma waar ‘k nog aan doe, behalve ’t sparen van geld maar da’s geen programma, da’s domweg geld wegsluizen verhuizen van de lopende rekening naar een spaarrekening.

Nee, het enige spaarprogramma waar ‘k,  samen met Knieperdochter, aan meedoe zijn airmiles sparen. We gebruiken samen één airmileskaartnummer. Het gaat niet hard, AH is nu eenmaal niet onze favoriete winkel en ook het tankstation waar je miles kan krijgen, mijd ik als de ziekte, niet omdat de benzine daar duurder zou zijn, meer vanwege langgeleden toen shell zich inliet met het apartheidsregime in Zuid Afrika. en daarvan heeft dochter besloten dat zij om diezelfde reden ook liever niet bij de schelp ging tanken.

Maar daar wilde ‘k het nu niet over hebben, ik wilde een paar goede doelen onder de aandacht brengen, goede doelen die je met je airmiles kan steunen.

images

En ook al heb je maar een paar miles, doneren aan Warchild, Stichting AAP of Nationaal Fonds Kinderhulp kan altijd.

Sparen is leuk als je daarmee kan geven!

 

 

4 thoughts on “luchtfietserij met airmiles

  1. ecosjop schreef:

    Hier nog minder miles. Ik heb ze opgemaakt, want ik vergeet die pas toch altijd te geven. En die enkele keer dat ik iets koop waar ze miles hebben zet geen zoden aan de dijk.

  2. greet schreef:

    Ik klus af en toe en kom dus bij een bouwmarkt. De miles die ik daar spaar gaan in elk geval harder dan de AH. En tanken hoeft gelukkig niet voor de fiets 🙂

  3. Vlijtig Liesje schreef:

    Ik wist niet dat je ook goede doelen kunt steunen met airmiles! Bedankt voor de tip.

  4. Janne1950 schreef:

    ..mijn opgespaarde airmiles zijn dus ook naar een goed doel gegaan!

Geef een reactie

