(Mis)communicatie

Een paar weken geleden kreeg Knieperman een brief van een pensioenuitvoerder dat men graag zijn pensioentje af wilde kopen, éénmalig wilde uitkeren of hoe je het ook wil noemen.

Er stond in de brief een site vermeld en een bijbehorende inlogcode werd gegeven en, nee maakt u zich niet ongerust met alleen deze inlogcode kon je niet inloggen ook het digidee moest van stal gehaald worden. Na de procedure doorlopen te hebben moest als laatste nog even het IBAN ingevuld en toen ging het mis, het nummer werd niet geaccepteerd. Gelukkig mocht dat nog heel ouwerwes op een antwoordkaart geschreven worden, dat moest dan wel goed gaan.

Vandaag kregen we opnieuw post van de pensioenuitvoerder: Knieperman zou zijn keuze nog niet bekend gemaakt hebben.

miscommunicatie

Communiceren schijnt tegenwoordig met alle (on)mogelijke middelen toch verdraaid moeilijk te zijn

Advertenties

3 thoughts on “(Mis)communicatie

  1. Willem schreef:

    Als het op communicatie aankomt krijg ik hoe-langer-hoe-meer de indruk dat de instanties lijden aan het ‘Henri Ford-syndroom’ Die leverde zijn auto’s ook in elke kleur, mits het maar zwart was. Met instanties kun je ook op alle mogelijke manieren communiceren, mits het de door hen gewenste methode is.
    Je kunt ook zeggen dat ze de souplesse hebben van een betonnen heipaal.

  2. Nans schreef:

    Echt…. een beller is sneller.
    Helaas is die optie bij veel dingen vervallen…

  3. Ilse Verhoeven schreef:

    Ja, helemaal waar.
    Communicatie of ten minste goede communicatie blijft vaak erg moeilijk.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s