Schaamschaam

Oeps, communicatie, da’s bij ons nog wel een dingetje.

Ik, met m’n grote mond, schreef toch vorige week over de nieuwe zorgverzekering? De manlief las het en zei vervolgens niets. Door één van de reacties werd ‘k op het juiste been gezet en keek ik de mailbox van Knieperman er eens op na.

Wat dacht je wat? Keurig netjes een offerte voor de nieuwe ziektekostenverzekering gehad op 17-11. Dus ben ‘k me eerst maar eens twee dagen in een hoekje gaan zitten schamen vanwege m’n grote mond en bied ik hierbij voluit excuses aan.

schaamplaatje

De polis staat op naam van de man en dus ook op zijn mailadres, ik bungel erbij 😉 daar had ik even niet mee gerekend en dus ook niet gekeken, ondanks gezamenlijk gebruik van de pc kijk ik nooit ( euh zelden ) in de manlief zijn mailbox. En hij, hij zag het mailtje aan voor reclame en zelfs na het lezen van mijn blogpost over de verzekering ging er geen belletje rinkelen.

Er moet, tussen ons gezegd en gezwegen, toch maar eens weer een hartig woordje gewisseld worden. Het gaat me nml. te ver om mijn mailadres als correspondentie-adres bij de verzekeringsmaatschappij in te voeren 😉

 

 

3 thoughts on “Schaamschaam

  1. Willem schreef:

    Misschien ben ik te simpel van geest, maar wat is er mis mee om jouw mailadres als correspondentieadres op te geven bij de zorgverzekeraar. Ik begrijp dat je dergelijke zaken allemaal regelt, althans naar je toe getrokken hebt, dus lijkt het me ook logisch om de correspondentie daarover rechtstreeks te ontvangen.

  2. Wilma schreef:

    Gewoon lekker zelf de administratie doen. Doe ik ook. Mijn wederhelft gooit soms ook belangrijke dingen weg omdat hij niet in de gaten heeft wat het precies is.

  3. ecosjop schreef:

    Ik krijg ook alle mail binnen op een gezamenlijk mail adres wat we gebruiken voor dat soort dingen. Nieuwsbrieven krijg ik op een ander adres. Meestal ben ik degene die de mailbox opruimt.

Geef een reactie

