Zoek het zelf uit

Ik heb ergens gelezen dat de zorgverzekering de premies bekend heeft gemaakt maar ik heb nog geen papieren gezien.

Nouou tot nu toe, heb ik nog geen aanbod gekregen ook niet van de vakbond, wij zijn via het vakbondscollectief verzekerd bij Menzis, en dat stoort me enigszins, er bestaat toch zoiets als een verplichting volgens de wet om voor of uiterlijk op 17 november de tarieven bekend te maken. Dat we verplicht verzekerd zijn, doet er in deze niet toe, als een maatschappij de tarieven wijzigt, hoort men daar kennis van te geven.

images

 

Voordat iedereen me digibeet verklaart, ja ik kan inloggen bij de verzekering en zelf op zoek gaan naar de nieuwe tarieven maar ik vind het vreemd dat er geen brief meer verstuurd wordt om een nieuw aanbod te doen. Het had ook een mailtje mogen zijn met daarin de aankondiging dat we voor een nieuw aanbod op de site kunnen kijken maar zelfs dat hebben wij niet gehad.

Erg slecht!

Hebben jullie wel al een aanbod gehad, of mag je het ook lekker zelf uitzoeken?

10 thoughts on “Zoek het zelf uit

  1. Rob Alberts schreef:

    Ik heb er nog niet echt aandacht aan gegeven.

    Bezorgde groet,

  2. Marjolein. schreef:

    Ik heb een email ontvangen met daarin de nieuwe premies

  3. Siny schreef:

    Hier ook mail met nieuwe premie van dezelfde club als jij hebt.

  4. Willem schreef:

    Om even met je onderzoek mee te doen; een dag of 14 geleden kreeg ik al een nieuw aanbod van de zorgverzekeraar en hedenmorgen vond ik zelfs al twee nieuwe polisbladen in de bus. Een beetje voorbarig wat mij betreft, maar liever zo dan moeten wachten tot het allerlaatste moment. We hebben nog de tijd om het pakket van de AV aan te passen, want dat was wel het plan.
    De prijsverhoging heb ik nog niet bekeken, maar heb wel de indruk dat we voor mijn vrouw en mij, toch wel praten over enige honderden euro’s op jaarbasis. Daarbij komt dan nog de eigen risico á €385,- pp. Een bedrag dat we beiden wel opmaken in de loop van het jaar.

  5. Sterre schreef:

    Hm wij zijn bij dezelfde en kregen woensdag de nieuwe polis?

  6. Wilma schreef:

    Alles al binnen zelfs de nieuwe polis. Wat niet wil zeggen dat we niet meer kunnen veranderen. CZ.

  7. Anoniem schreef:

    Mijn premie gaat 6 euro naar beneden. Ik ga de voorwaarden eens extra goed bekijken.

  8. tineke schreef:

    Ik heb ook al mail ontvangen !

  9. Hier ook bij FNV menzis, ik kreeg een mail met polis op 17 nov. Dus ik denk dat er in jouw geval iets is mis gegaan?

  10. cam schreef:

    Ik kreeg de mail van fnv menzis ook op de17e. Misschien in de spam gekomen?

Geef een reactie

