Weekje vrij

Omdat ik nog een flink aantal vakantiedagen moet opmaken en omdat we deze week 30 jaar getrouwd zijn, ben ik deze week vrij. Ik ben er nog niet uit welke reden de belangrijkste was om vrij te nemen 😉

index

Zo’n weekje vrij is wel erg relaxt hoewel ‘k van te voren al van allerlei afspraken in de week geplempt had, want tja, anders moet je na werktijd nog overal achteraan en meestal laat ik zulke dingen dan voor wat ze zijn, ik ben geen liefhebber om iedere avond nog eens op pad te moeten.

Ik zou er verdraaid aan kunnen wennen 🙂

 

 

 

 

 

 

 

One thought on “Weekje vrij

  1. Willem schreef:

    Kniepervrouw en Knieperman, gefeliciteerd met het ophanden zijnde dertigjarige huwelijk.

Geef een reactie

