Extra lang

D’r is een reden waarom ik graag de bovenste planken van m’n keukenkastjes helemaal leeg en schoon houd.

schermafbeelding-2015-06-16-om-09-21-24

Met mijn korte beentjes ( opmerkingen zoals de Knieperjeugd ze graag maakt) kan ik zelfs op een stoel staande, is nogal gevaarlijk heb ik me laten vertellen, niet bij de bovenste plank en zou ik iedere keer of de manlief moeten vragen of de huishoudtrap er bij moeten slepen.Laat ik daar kort over zijn: de man is niet altijd in de buurt en het trapje staat niet opgeborgen in de keuken, dus beide mogelijkheden blijken vrijwel onmogelijkheden.

Dankzij een nogal leeg weekend en een huishoudtrap die tijdelijk in de buurt van de keuken gestationeerd was, kon ik de bovenste planken van de kastjes nu eens leeghalen, alleen een broodrooster is overgebleven.

Tegelijk kon de keukenklok die helemaal bovenop de kastjes staat naar wintertijd worden verzet, ik had immers de huishoudtrap in de buurt 😉

 

2 thoughts on “Extra lang

  1. Rob Alberts schreef:

    Je bent dus weer helemaal bij de tijd.

    Vriendelijke groet,

  2. Meergeldminderstress schreef:

    🙂 Dat vind ik nog eens een mooie spreuk. Die houd ik erin. Ik ben er ook eentje. Wij gebruiken onze bovenste kastjes ook niet, omdat we allebei niet zo lang zijn.

Geef een reactie

