Blij met een huishoudelijk apparaat

Het moet niet gekker worden.

Omdat zoon als kind nogal allergisch reageerde op stof, niet de stof waar kleding van gemaakt word maar huisstof en meer in ’t bijzonder de huisstofmijt, besloten we toen we dit huis destijds inrichtten om laminaatvloeren te nemen. Lekker makkelijk, even dweilen en weg is het stof.

images

Nog steeds hebben we overal laminaat ( behalve op de trap en overloop, iets met geluiddempen van het naar boven klossen) en dus moet er ook nog steeds af en toe gedweild worden. Het kan aan mij liggen maar ik vind dat een steeds zwaardere klus worden, een hele verdieping dweilen. Het dweilen sloeg ‘k het liefst maar over en daarom kocht ‘k onlangs een stoomreiniger.

Zoiets zou ‘k nou nooit voor een verjaardag vragen, sowieso wil ik geen huishoudelijke apparaten voor m’n verjaardag krijgen maar ik ben me er toch blij mee.

Dweilen met dit geval is een (stoom)fluitje van nog geen cent, sterker nog, ik ga voor m’n plezier dweilen 😉

( en gij geleufde da? )

 

3 thoughts on “Blij met een huishoudelijk apparaat

  1. Zuinigaan schreef:

    Mijn dochter heeft sinds kort een stofzuiger die uit zichzelf zuigt, een robotstofzuiger. Die “laat ze los” en die doet alle werk zelf. Dochter zuigt nu ook voor haar plezier 😉

  2. Marielle schreef:

    We overwegen ook er een te kopen, welke heb je gekocht en hoe bevalt hij als ik vragen mag?

Geef een reactie

