Oud en nieuw

Wat kan een mensch soms dingen zomaar vergeten!

Zo kon ik in juni nadat zoon de pc teruggezet had naar de fabrieksinstellingen niet meer bij mijn @home.nl mailadres, ik was de gegevens kwijt of ze waren in ieder geval niet direct oproepbaar alsof m’n hersens tegelijk met de computer ook teruggezet waren naar het pre-digitaletijdperk.
Halverwege de vakantie ondernam ik nog eens een halfslachtige poging maar toen prakkizeerden mijn grijze cellen er niet over om de vakantie te onderbreken en bij een poging bleef het ook.

Dinsdagavond wist ik met het inregelen van de nieuwe computer weer precies waar ik de inlogcodes van het ‘oude’ mailadres kon vinden en hoe deze precies in te stellen. Het kwam zomaar aanwaaien. Alsof met de nieuwe pc ook m’n herseninhoud nieuw elan kreeg.

index

En nu ben ‘k via de digitale weg op in ieder geval 3 mailadressen te vinden. ’t Is misschien toch een beetje overdreven en ik denk er sterk over om dat mailadres maar rustig te laten doodbloeden.

2 thoughts on “Oud en nieuw

  1. Vlijtig Liesje schreef:

    Wonderlijk hoe onze hersenen werken! Dat die informatie ineens weer boven kwam drijven.

    Ik vergeet ook altijd mijn gebruikersnamen en wachtwoorden.

  2. izerina schreef:

    Ik schrijf steeds meer op. Adressen en wachtwoorden. Anders vergeet ik ze ook.

Geef een reactie

