Planning in duigen

Nadat Knieperzoon in juni de pc nog weer aan de praat kreeg door het ding terug te zetten naar fabrieksinstellingen, lukte dat het afgelopen weekend niet meer.

Zoon diagnosticeerde mijn 5 jaar oude computer als overleden en dat feit schopte mijn financiële planning, zie blogpost, op hetzelfde moment geheel overhoop want ja aan de dode pc kan je blijven schudden, tot leven komt ie niet meer en dat kost, hoe je um draait, weer een klein vermogen.

Gisteravond heb ‘k samen met Knieperzoon een andere pc uitgezocht, ja bij hem thuis: zijn pc werkt naar behoren, en ook maar direct besteld. Zoon wist me, met zijn computerwisdom, nog € 150 te besparen vanwege een andere leverancier en wat minder foefjes die ik als niet echte nerd toch niet nodig zou hebben.

th

 

 

One thought on “Planning in duigen

  1. liesbet schreef:

    Mijn laptop is momenteel 6 jaar en doet het, tot nu toe, nog goed. Als er met de mijne iets mis is, moet ik ook altijd onze zoon aanspreken. Indien ik een nieuwe pc zou moeten kopen, zal onze zoon beslissen wat er gekocht wordt, rekening houdend met de vereisten aan een laptop die voor mij voldoende zijn.

Geef een reactie

