Nog even niet!

‘k Ben het even kwijt of nu één keer per jaar of twee keer maar we krijgen geregeld een envelop in de brievenbus met daarin een tweetal ‘goudgoed‘zakken en het verzoek daarbij deze zakken op een bepaalde dag aan de straat te zetten gevuld met ‘oude’ kleding.

Zo ook deze week en volgende week komt ‘men’ al langs om de gevulde zakken te halen. Het zal wel aan de weersomstandigheden liggen maar ik heb er nog niets aan gedaan. Meestal heb ‘k zo rond de eerste herfstdag toch al het al te zomerse spul achter in de kast opgeborgen en komen de net iets dikkere truitjes en vestjes te voorschijn. En precies ‘zo’n kledingwissel is het uitgelezen moment om te besluiten dat er sommige stukken weg kunnen.

Dankzij deze prachtige nazomer draag ‘k nog steeds shirtjes zonder mouw of met een heel kort mouwtje.

Omdat capri’s en sokken daaronder niet kunnen (vind ik dan) zijn de korte broeken wel alvast opgeruimd maar daarmee krijg ik zo’n zak nog niet vol.

images

Ik denk dat ik deze ronde oversla, het weer is nog te goudgoed om alvast zomerkleding uit te zoeken.

 

One thought on “Nog even niet!

  1. izerina schreef:

    Zo zullen er meer mensen zijn.

Geef een reactie

