WOZ, alleen voor hoofdbewoner?

Goh heee, wij in Grunnen mogen meebepalen hoe de WOZ-waarde tot stand komt (WOZ=waarde onroerende zaak) en dus heel indirect een klein beetje hoeveel belasting we volgend jaar moeten gaan betalen.

2016-09-13-18-51-43

Leuk idee van de gemeente maaaaaar ’t is vandaag toch 13 september? Nou bij het inloggen met het digid ging echt niets mis en toch mag ‘k de waardebepaling niet inzien.

Of, en dat zou zomaar kunnen moet ik inloggen met het digid van Knieperman, jawel dus, hij is ‘hoofdbewoner’.  Wij zijn potverdrie samen eigenaar van de woning en toch moet ik via een illegale omleiding erachter komen hoe de gemeente de belastingen gaat bepalen maar dat betalen, dat moeten we dan weer samen doen want geloof gerust dat, ingeval van wanbetaling, men ook bij mij op de stoep staat.

’n Beetje vreemd is ’t wel

 

 

One thought on “WOZ, alleen voor hoofdbewoner?

  1. Willem schreef:

    Het lukte jou in een keer om in te loggen via DiGiD? Elke keer als ik via die schimmige club in wil loggen moet ik een nieuw wachtwoord en inlogcode aanvragen. En dat is zelfs het geval als ik binnen een maand nogmaals wil inloggen.
    Voor mij blijft het een probleemgeval.

Geef een reactie

